En dag på jobbet

Det här med att ändra till sommartid, det är inte riktigt min grej. Jag känner mig som en zombie.
Känns som om det rubbat mina matrutiner också. Brukar aldrig vara såhär hungrig på mornarna annars. Ibland är jag jättekänslig för om jag inte ätit mat på länge och ibland känner jag inte av det. Men i morse trodde jag verkligen att jag skulle spy. Det brukar vara så jag reagerar, eller att jag håller på att svimma.
Trodde det skulle gå över efter frukosten men jag mår fortfarande illa. Så nu har jag snott gubbarnas dator och sitter här och käkar en banan i hopp om att den ska få bort illamåendet. Ska gå till lilla medicinlådan också och ta en ipren för säkerhets skull.

Hade fått in ett 5cm långt hårstrå i ögat förut. Det var ett helvete att få ut, mycket svårare än en vanlig ögonfrans. Det är verkligen dags att klippa luggen nu, om den ska åka in i ögonen sådär. Tur för mig att jag har klipptid idag, så det lär bli väldigt stressigt efter jobbet.

Nu ska jag gå och se om mitt vatten kokar så jag kan fortsätta jobba.

Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0