Lördag

Jag återkom visst aldrig sen i lördags. Jag hade fullt upp med förberedelserna inför Tandådalen resten av kvällen.

Nu är jag iaf hemma igen efter en toppenresa. Har haft lite blandad tur med vädret men i det stora hela så har allt varit jättebra. Det blev mycket skidåkande, varm choklad med vispgrädde och tävlingar i lössnön. Att komma tillbaka till jobbet igår kändes inte allt för roligt, hade gärna stannat i Tandådalen en vecka till. Att det sedan var världens snöslask när jag vaknade igår gjorde inte direkt att det kändes ännu roligare att komma hem.

Idag blir det jobb igen. Är lite nervös för att se hur mycket som ändrats sen sist jag var där. Har inte jobbat där sedan nyår typ. Kan ha ändrats väldigt mycket på den tiden. Rättare sagt jag vet att det har ändrats mycket, jag är bara rädd att det ska ha ändrats ännu mer. Hoppas något innerligt att min gullegubbe lever och mår bra, tråkigt att jobba på den avdelningen annars.

Sedan ikväll blir det Palle med Renée. Looking forward to it.

Men nu är det dags att göra sig i ordning. Börjar om 1,5h  så måste åka om typ 45min.

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0