Booring

De senaste dagarna har varit så sjukt tråkiga så jag har hållt på att bli galen.
Gårdagskvällen spenderades med mamma och Ronja Rövardotter. Jag satt och suckade så fort Birk öppnade munnen. Så mesig skådespelare så det finns inte. Jag har nog aldrig sett hela Ronja Rövardotter innan.

Ikväll blir det däremot bio med Renna. Änglar och demoner, det är nog tur att jag inte minns något från boken. Man brukar oftast bli besviken då.

Jag vill verkligen gå ut i helgen, men det verkar inte vara någon annan som vill/kan. Nu när jag för en gångs skull är ledig på söndag morgon. Slutar det med att jag sitter hemma så går jag under.

Nu ska jag lyssna på några fler 90-tals låtar och snacka lite till med idioten från Oslo :)

Adjökens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0