Busringning?

I natt så vaknade jag av att det var ett jävla oväsen här. Först trodde jag det var brandlarmet men det visade sig vara våran ringklocka som hade hakat upp sig (den gör typ alltid det när någon trycker på den). Och jag som vaknat av det där var så jäkla uppskrämd så jag vågade inte ens öppna dörren för att trycka till den så att den tystnade.
Så henkepenke fick agera hjälte och tysta till den och sedan stänga mitt fönster, för jag kunde inte lugna ner mig. Jag hade hjärtat uppe i halsen i en lång stund efteråt också.

Så nu är frågan. Var det någon som ville något men som sprang iväg när ringklockan fastnade eller var det någon som lyckades med årets busringning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0