Datorn på jobbet

Idag har jag med mig min kära dator till jobbet för att visa Anneli vad Spotify är.
Problemet är ju bara att nu har jag svårt att slita mig ifrån den. När jag äntligen lyckades hitta en nätverkskabel som faktiskt funkade så har jag ju allt jag behöver här.

Idag sitter vi ute på vattenverket. Jag skulle gå och ta av prover förut, och det finns ingen gång som jag skrämmer upp mig själv så mycket som då.
Proverna ska tas längst bort i källaren, vilket betyder att man måste gå igenom hela verket och alla bassänger för att ta sig dit. Mörkt, bullrigt och fuktigt. Konstigt att jag föreställer mig mördare i varenda mörk vrå? Eller kanske ett litet mordoffer i bassängerna. Jag och Anneli är precis likadana, vågar knappt kolla ner i vattnet.
Och jag måste typ hela tiden stå med ryggen mot väggen så att ingen kan anfalla mig bakifrån.
Helvete vad jag är mesig.

Jag skrämde livet ur Anneli förut också, "råkade" lägga en plastspindel innuti en handske man använder när man ska ta ut saker ur autoklaven. Hehe! Stackars henne ;P


Nu måste jag faktiskt lämna tillbaka nätverkskabeln till datorn som den egentligen hör till och gå och analysera mina prov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0